Bonsai medelių istorija          Bonsai žiema          Bonsai klevas          Bonsai ąžuolas         Bonsai enciklopedija

2014 m. rugsėjo 22 d., pirmadienis

Mamutmedis (Sequoiadendron giganteum) nebus bonsai



Atėjus rudeniui mano Sequoiadendron giganteum - mamutmedis - didžioji sekvoja buvo perkelta atgal į vazoną busimam žiemojimui. Kadangi šiais metais dar irgi nesiryžtu šio medelio palikti vienui vieno žiemojimui lauke. Bet manau gal kitais metais jau teks palikti.

Po pavasarinių šalnų mano mamutmedis atsigavo ir pakankamai spėriai  per vasarą paaugo. Kadangi šis medis liko tik vienintelis iš gausios mano Sequoiadendron giganteum plantacijos, nusprendžikau jo nebe paversti bonsai medeliu ir leisiu laisva augti lauke, žinoma prieš tai pripratinęs tinkamai prie lietuviškos žiemos.  Dabartinis medelio aukštis virš 17cm, pakankamai solidus žinant kokias oro negandas jis pernešė šį permainingą pavasarį.

 
-->
Be konkurencijos man tai vienas gražiausių medžių.
Per kitus vasaros įvykius įveisiau didelę sausmedžių kolekciją, kurią išauginau iš sėklų, žinant kaip anksti šie krūmai žydi ir turi skanias uogas, tai bus puikus mano busimų bonsai medelių papildymas. Bet apie tai vėliau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą